Při nákupu nad 2000,- doprava zdarma.

Reklamace zboží / Odstoupení od smlouvy

Přišlo Vám poškozené zboží?

Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte, prosím, co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Pokud je to možné, kontaktujte nás okamžitě po zjištění problému, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.

 

Zásilka přišla nekompletní?

Velice nás mrzí, že Vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme tedy, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán.

Celou situaci ihned prověříme a navrhneme vám řešení.

 

Přišlo vám jiné zboží než to, které jste si objednali?

Za tuto nepříjemnost se vám velmi omlouváme. Prosíme tedy, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám byl chybně dodán.

Celou situaci ihned prověříme a navrhneme vám řešení.

 

Neodpovídá zboží v balíčku vašim představám?

Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodů od data jeho převzetí. Stačí jej vrátit nepoužité v originálním obalu spolu s vyplněným formulářem "Odstoupení od kupní smlouvy" (viz. níže) na adresu našeho reklamačního oddělení. Mějte prosím na paměti, že zboží musí být nepoužité, v původním stavu a se všemi visačkami. Peníze vám vrátíme v co nejkratší době, a to stejným způsobem, jakým jsme je od vás obdrželi.

 

Výrobek přestal fungovat ve 14 dnech od nákupu?

Mrzí nás, že vám výrobek přestal fungovat hned po jeho obdržení. Odešlete výrobek spolu s vyplněným formulářem "Odstoupení od kupní smlouvy" (viz. níže) na adresu našeho reklamačního oddělení do 14 dnů od jeho převzetí a my situaci vyřídíme. Můžete nás také kontaktovat na +420 739 156 399 nebo napsat e-mail na adresu info@goodwatch.cz a vše spolu vyřešíme.

 

Výrobek nesmí být mechanicky poškozen.

 

Zboží nám prosím zasílejte na naše reklamační oddělení:

Petr Juračka

Goodwatch.cz - Reklamační oddělení

Trnkova 3069/117L (zde není provozovna)

628 00 , Brno

 

FORMULÁŘE:

 

→Odstoupení od kupní smlouvy←

 

 

→Reklamační formulář←

 

 

Stejným způsobem můžete vrátit i zboží vyzvednuté na výdejním místě. 

Po přijetí reklamace Vás budeme kontaktovat.

 

POTŘEBUJETE PORADIT?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonicky nebo e-mailem.

 

Po-Pa 9-16 hod. 

info@goodwatch.cz

+420 739 156 399